Kocham swój naród!

Nic tak nie śmieszy Ślązaka, jak głupota Polaka. To co dzisiaj wydarzyło się w centrali, wzbudza we mnie odrazę. Na własne oczy widzimy do czego prowadzą hasła: bóg, honor, ojczyzna. To są patrioci? Niszczący własny kraj? Coś im się we łbach poprzewracało!!! Brak poszanowania dla prawa! Brak poszanowania dla majątku państwowego! Brzydzę się tymi ludźmi! Oni szukali tylko zadymy. MUSZĄ ponieść za to surową karę. Jak ja mam choć odrobinę czuć się Polakiem? Dziękuję Wam wspaniali "patrioci". Każdy, kto działa na szkodę swej Ojczyzny, jest zdrajcą. Prawdziwy patriota pracuje dla dobra swej ziemi. Dlatego starajmy się pracować dla dobra Śląska i Europy. 


Dodano dzień po.... Po wysłuchaniu wypowiedzi Kaczyńskiego...  Ugruntowałem się w przekonaniu, że ten człowiek nie powinien się publicznie wypowiadać. To stwierdzenie mógłbym zastosować do każdej jego wypowiedzi - będzie zawsze prawdziwe.  Doszedłem też do wniosku, że zarówno skrajna prawica, jak i skrajna lewica, to ludzie z poważnymi problemami psychicznymi.  Obwinianie się na wzajem, kto kogo obrzucił kamieniami, kto zaprosił Niemców.....  Jak mawiała moja babcia: "Gdy się wzięli do roboty, to by nie zajmowali się głupotami".  Mam tylko nadzieję, że Polacy są raczej w centrum... I nie popierają zarówno skrajnie prawicowych haseł, jak beznadziejnie utopijnych lewicowych mrzonek.  Biedroń jest złym człowiekiem - tak samo jak Kaczyński.  Obaj reprezentują wykluczające się wartości - i obaj ulegną anihilacji. Tak jak cząstki materii i antymaterii  anihilują. Śmieszy mnie antyklerykalna, "otwarta na wszelkie dziwactwa" postawa skrajnej lewicy. Tak samo jak śmieszy mnie "uciekająca się do boga" i głosząca agresywne hasła nacjonalistyczne skrajna prawica. Obydwa skrzydła powinny się same wybić - byłby święty spokój dla normalnych ludzi. TAK - w moim przekonaniu oni nie są normalni.  Tolerancja powinna być - ale rozsądna, a nie śmieszna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz